« エンジンヘッド | Main | 豆腐カッター »

February 03, 2005

バイクスタンドのベース

foma_170
兵庫県のHさんからの依頼で、バイクスタンドのベース板修理です。

写真のようにベース板とスタンドを固定するピン穴が折れていました。
相当の荷重がかかったのか、穴が引きちぎれた様に延びていました。

foma_169

折れた部分の歪みを取り、内部まで溶接で溶け込むよう開先加工し、tig
溶接で肉盛しました。

後は、サンダーで表面を仕上げて出来上がりです。

品物がこちらに届いた日に、修理しその日の内に発送出来ました。
Hさんには、早い対応に感謝していただきました。
foma_167


これからも、すばやい対応に心がけます。

Hさん、有難うございました。

|

« エンジンヘッド | Main | 豆腐カッター »

Comments

Nice post. I used to be checking continuously this blog and I am impressed! Very helpful information specifically the ultimate section : ) I deal with such information a lot. I used to be seeking this certain info for a long time. Thank you and good luck.

Posted by: Hay Day Hack | August 28, 2014 at 02:48 PM

Great information. Lucky me I found your site by chance (stumbleupon). I've book marked it for later!

Posted by: facebook18.com | August 03, 2015 at 12:37 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/86333/3027680

Listed below are links to weblogs that reference バイクスタンドのベース:

« エンジンヘッド | Main | 豆腐カッター »